Montag, 16. April 2018

002. Film "14O8"

Hej! I przybyłam z kolejnym postem. Tym razem ponownie o 1408, ale wydanie gazetowe! Nigdy nie byłam za tym, aby kolekcjonować filmy właśnie z gazet. Powód jest prosty - brak dodatków. Choć mogłabym jeszcze wymieniać inne minusy, np. opakowania kopertowe, czy slim. To wydanie, jakie Wam pokazuję, jest w pudełku slim. Czyli bardzo cienkie pudełko, podatne na poniszczenie. W dodatku dziwnie przerobiona okładka - z wiadomych przyczyn nie wydrukowali oryginalnej. Sądzę, że być może tu nie mieli praw do okładki i musieli swoją stworzyć - tak po prostu zgaduję ... Moge oczywiście nie mieć racji. Ok, przechodzimy do tematu ... 

14O8
to cholernie zły pokój ... i nie mowa tu o upiorach i innych zjawach. To, co tam jest, ciężko opisać w słowach. Ten pokój jest demoniczny, zły!


tak prezentuje się gazetowa edycja!

Skoro nie lubię gazetowych DVD, to dlaczego mam zaszczyt mieć to wydanie na swojej półce? Po pierwsze - na jednej aukcji facet miał kilka filmów, w tym dwa z Johnem Cusackiem. Opłacało mi się dorzucić te dwa złote więcej i zdobyć również gazetowe wydanie. A po drugie - jeśli chodzi o 1408 chętnie przywłaszczę wszystkie wydania (teraz brakuje mi wersji reżyserskiej, w pudełku metalowym i z koszulką xD) 

HITY NA LATO - niemal pierwszoplanowy napis, choć to tytuł filmu powinien rzucać się w oczy! Ok, zgadzam się, że 1408 jest całkiem dobry na lato. W szczególności, gdy jesteśmy u kogoś pod namiotem, albo na strychu i sobie włączymy na laptopie :) Jednak musimy wiedzieć, że nie dla każdego ten thriller. Jeżeli wśród nas są osoby, które uwielbiają krwiste thrillery i horrory, będą znudzeni łagodną akcją w pokojowym hotelu. Ja jestem zwolenniczką thrillerów, za to bojącą się sadystycznych horrorów. Mi całkiem leżą filmy z klimatem 1408, czy choćby Tożsamość

Opis filmu:
" Genialna adaptacja opowiadania mistrza grozy Stephena Kinga. Znany pisarz, autor thrillerów Mike Enslin (John Cusack) wierzy jedynie w to, co może zobaczyć na własne oczy. Jego niewzruszone przekonanie zostanie jednak wystawione na próbę, gdy wynajmie apartament w tajemniczym hotelu Dolphin. Lekceważąc ostrzeżenia jego dyrektora (Samuel L. Jackson), pisarz postanawia zamieszkać w nawiedzonym pokoju, który od lat stoi pusty. Czy przetrwa tę noc?" 

Jeżeli chodzi o pudełko, mamy wersję slim - całe szczęście, że nie kartonowe. Z tyłu białe tło, opis filmu itp. Nie ma żadnych dodatków, zdjęć. Są informacje takie jak: polski lektor, polskie napisy, region:2, rok produkcji: 2007. Patrząc na okładkę, mam wrażenie, że ktoś w paintcie usunął tło wokół postaci. Jednak nie możemy narzekać, inaczej gdybyśmy kupili oryginał. Nie wiem jak nazwać wydania gazetowe - bo to nie oryginał ... Oryginały kupujemy w cenach nieco wyższych, niż w wydaniach gazetowych.  

Co do samego filmu na płycie: 
Ta sama wersja zakończenia, co na płycie oryginalnej! Film dobrze wypalony na płycie, nie mam zastrzeżeń. 

Tą wersję można kupić na aukcjach, raz nawet ktoś sprzedawał 500 sztuk. Nie wiem na co komu tyle takich samych filmów. Ja kupiłam za około 2 złote wraz z innym filmem z Johnem. To na tyle co mogę opowiedzieć. 

____________

Jeżeli chcecie się podzielić wrażeniami dotyczącymi tego filmu - śmiało piszcie. 
A może również w swojej biblioteczce macie 1408? Skoro tak - to jakie wydanie?




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

layout by oreuis